CategoriesReal Estate

پاکستان میں گھر کیسے خریدیں؟ یہاں 5 تجاویز ہیں جن پر آپ عمل کر سکتے ہیں۔

رئیل اسٹیٹ مارکیٹ ایک مسابقتی اور انتہائی منافع بخش مارکیٹ ہے۔ اپنی جائیداد کی اچھی قیمت حاصل کرنے کے لیے، آپ کو ایک رئیل اسٹیٹ ایجنٹ سے بات چیت کرنے کی ضرورت ہے۔ تاہم، پاکستان میں گھر خریدنا اتنا آسان نہیں جتنا لگتا ہے۔ موجودہ معاشی صورتحال کے ساتھ، رئیل اسٹیٹ مارکیٹ میں شاید ہی کوئی  جو پراپرٹی خریدنے کی استطاعت نہیں رکھتے، اسے محفوظ کرنے کے بہت سے طریقے ہیں۔ یہ مضمون آپ کو پاکستان میں گھر خریدنے کے طریقے کے بارے میں کچھ بصیرت فراہم کرے گا۔

  1. سب سے پہلے، ایک گھر تلاش کریں جو آپ کے بجٹ کے اندر ہو۔
  2. پھر، یقینی بنائیں کہ اس میں آپ اور آپ کے خاندان کے لیے کافی جگہ ہے۔
  3. اگلا، چیک کریں کہ آیا گھر صاف اور اچھی طرح سے برقرار ہے۔
  4. ایک بار جب آپ کو یقین ہو جائے کہ یہ ایک اچھا انتخاب ہے، تو رئیل اسٹیٹ ایجنٹ سے کہیں کہ وہ آپ کو پراپرٹی دکھائے۔
  5. اس کے بعد، گھر پر ایک پیشکش کریں اور اسے مکمل کریں

اگلا، ہم گھر خریدنے کے عمل کو دیکھیں گے۔ گھر خریدنے کا عمل گھر خریدنے کا عمل ایک پیچیدہ عمل ہے۔ غور کرنے کے لیے بہت سی چیزیں ہیں، جیسے رہن کا عمل، گھر کا معائنہ، اور بند کرنے کا عمل۔ اگر آپ گھر خریدنے کا سوچ رہے ہیں تو آپ کو گھر خریدنے سے پہلے ان تمام باتوں پر غور کرنا چاہیے۔ گھر خریدنے کے عمل کو چار مراحل میں تقسیم کیا گیا ہے:

پہلا مرحلہ گھر کی تلاش ہے۔ اس مرحلے میں، آپ ایک ایسے گھر کی تلاش کر رہے ہیں جو آپ کو پسند ہو۔

اگلا کام رہن کے لیے پہلے سے منظوری حاصل کرنا ہے۔ یہ ضروری ہے کیونکہ اس سے آپ کو یہ جاننے میں مدد ملے گی کہ آپ گھر پر کتنا خرچ کر سکتے ہیں۔ اگر آپ گھر کے متحمل نہیں ہوسکتے ہیں، تو آپ کو رہنے کے لیے مختلف جگہ تلاش کرنا پڑسکتی ہے۔

اگلا مرحلہ یہ معلوم کرنا ہے کہ آیا آپ ہوم لون کے لیے اہل ہیں یا نہیں۔ آپ کو یہ یقینی بنانا چاہئے کہ آپ کے پاس اچھا کریڈٹ ہے۔ اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں، تو آپ کو اچھی شرح  والا گھر تلاش کرنا پڑے گا۔

اگلا مرحلہ بجٹ تیار کرنا ہے۔ آپ کو یہ معلوم کرنے کی ضرورت ہے کہ آپ کو گھر پر کتنی رقم کی ضرورت ہوگی۔ یہ ایک اہم قدم ہے کیونکہ آپ اپنی استطاعت سے زیادہ خرچ نہیں کرنا چاہتے۔

 آخری مرحلہ اپنے علاقے میں گھروں کو دیکھنا ہے۔ جب آپ گھروں کو دیکھ رہے ہیں، تو یقینی بنائیں کہ آپ جانتے ہیں کہ آپ کیا ڈھونڈ رہے ہیں۔ اگر آپ ایک بڑا گھر چاہتے ہیں، تو آپ کو ایسے گھروں کی تلاش کرنی چاہیے جو بڑے ہوں۔ اگر آپ ایک چھوٹا گھر چاہتے ہیں، تو آپ کو چھوٹے گھروں کی تلاش کرنی چاہیے۔ آپ کو ایسے گھر کی بھی تلاش کرنی چاہیے جو کسی اچھے اسکول ڈسٹرکٹ میں ہو۔

تاہم، آپ کو ایسا گھر بھی تلاش کرنا چاہیے جو کام کے قریب ہو۔ یہ ضروری ہے کیونکہ اس سے آپ کا وقت اور پیسہ بچ جائے گا۔ اگر آپ گھر خریدنے کے بارے میں سوچ رہے ہیں، تو آپ کو معلوم ہونا چاہیے کہ آپ کیا ڈھونڈ رہے ہیں۔ رہن، گھر کے معائنے، اور پیش بندی جیسی چیزیں ہیں۔ اگر آپ گھر خریدنے کا سوچ رہے ہیں تو آپ کو گھر خریدنے سے پہلے ان تمام باتوں پر غور کرنا چاہیے۔

  1. مکان ایک بڑی سرمایہ کاری ہے، اور گھر خریدنا ایک بہت دباؤ اور وقت طلب عمل ہو سکتا ہے۔ آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ کو صحیح گھر ملے، اور یہ کہ آپ کے پاس صحیح لوگ ہیں جو آپ کی مدد کر رہے ہیں۔
  2. علاقے کو چیک کرکے شروع کریں: سب سے پہلے آپ جو کرنا چاہیں گے وہ یہ ہے کہ آپ جس علاقے میں گھر خریدنے پر غور کر رہے ہیں اسے دیکھیں۔ آپ یہ یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ کو علاقہ پسند ہے، اور آپ خوش ہیں۔ موسم کے ساتھ. آپ یہ بھی یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ کسی ایسی جگہ نہیں جا رہے ہیں جہاں بہت سارے جرائم اور خطرہ ہوں۔
  3. اپنی ضرورت کی مدد حاصل کریں: آپ یہ یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ کے پاس صحیح لوگ آپ کی مدد کر رہے ہیں۔ آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کے پاس رہن کا بروکر، ایک رئیل اسٹیٹ ایجنٹ، ایک وکیل، اور ایک سرویئر ہے۔ ہو سکتا ہے کہ آپ کسی بلڈر کو آکر اس گھر پر ایک نظر ڈالیں جو آپ خریدنے پر غور کر رہے ہیں۔
  4. معلوم کریں کہ آپ کیا برداشت کر سکتے ہیں: ایک بار جب آپ کے پاس تمام صحیح لوگ آپ کی مدد کر رہے ہیں، تو آپ کو یہ معلوم کرنے کی ضرورت ہوگی کہ آپ کیا برداشت کر سکتے ہیں۔ آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ اپنی استطاعت سے زیادہ خرچ نہ کریں۔ آپ کچھ حکومتی حمایت یافتہ قرضوں کو بھی دیکھنا چاہتے ہیں۔
  5. پراپرٹی مارکیٹ چیک کریں: آپ یہ یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ صحیح پراپرٹی کو دیکھ رہے ہیں۔ آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ صحیح قیمت دیکھ رہے ہیں، اور یہ کہ آپ ایسی جگہ نہیں دیکھ رہے ہیں جو بہت مہنگی ہونے والی ہو۔
  6. یقینی بنائیں کہ گھر آپ کے لیے موزوں ہے: آپ یہ یقینی بنانا چاہیں گے کہ گھر آپ کے لیے موزوں ہے۔ آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ کو گھر کی ترتیب پسند ہے، اور آپ اس کے سائز سے خوش ہیں۔ آپ یہ بھی یقینی بنانا چاہیں گے کہ گھر میں بیڈ رومز کی صحیح تعداد ہے، اور یہ کہ اس میں کافی باتھ روم ہیں۔
  7. ایک سروے کروائیں: ایک بار جب آپ گھر کو چیک کر لیتے ہیں، تو یہ سروے کروانے کا وقت ہے۔ آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ ایسا گھر نہیں خرید رہے ہیں جو بہت مہنگا ہو گا۔ آپ یہ بھی یقینی بنانا چاہیں گے کہ گھر ساختی طور پر درست ہے، اور یہ کہ یہ محفوظ ہے۔
  8. اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس کافی رقم ہے: ایک بار جب آپ تمام تحقیق کر لیں، تو یہ یقینی بنانے کا وقت ہے کہ آپ کے پاس کافی رقم ہے۔ آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ کے پاس رہن کو پورا کرنے کے لیے کافی رقم موجود ہے، اور یہ یقینی بنانے کے لیے کہ آپ ادائیگیوں کے متحمل ہو سکتے ہیں۔
  9. معلوم کریں کہ آپ کیا برداشت کر سکتے ہیں: ایک بار جب آپ تمام تحقیق کر لیتے ہیں، تو یہ معلوم کرنے کا وقت ہے کہ آپ کیا برداشت کر سکتے ہیں۔ آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ اپنی استطاعت سے زیادہ خرچ نہیں کر رہے ہیں۔ آپ کچھ حکومتی حمایت یافتہ قرضوں کو بھی دیکھنا چاہتے ہیں۔
  10. اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ ایک گھر خرید رہے ہیں جس میں آپ خوش ہوں گے: آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ ایک گھر خرید رہے ہیں جس میں آپ خوش ہوں گے۔ آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہیں گے کہ آپ کو گھر کی ترتیب پسند ہے۔ گھر، اور یہ کہ آپ سائز سے خوش ہیں۔ آپ یہ بھی یقینی بنانا چاہیں گے کہ گھر میں بیڈ رومز کی صحیح تعداد ہے، اور یہ کہ اس میں کافی باتھ روم ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Head Office

Contact Us

© 2022 – Multiplierz Group. All rights reserved.

Carefully crafted by Centillion Solutions